понедельник, 4 апреля 2016 г.

Модуль 1-2

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цих курсах, а саме :

1. Обговорити  цілі та очікування від основного курсу Intel-10 «Навчання для майбутнього»;
2. Сформулювати власні завдання щодо навчання на курсах;
3. Створити папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту;
4. Створити персональну сторінку на вікі-сайті програми;
5. Створити власний блог;
6. Провести рефлексію власного навчання
Мені потрібно навчитися працювати  сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, Електронним довідником, навчитися створювати інтернет-ресурси для супроводу та відображення власного навчання.

Я хочу навчитися створювати блоги.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:

- шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок XXІ століття;
- я систематизувала свої знання про метод навчальних проектів;
Ми розглядали приклади Портфоліо; переглянули  приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні; розглянули шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо; створили закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів; створили  публікацію для ознайомлення з навчальними проектами;  провели рефлексію задля узагальнення та підведення підсумків про роботу з матеріалами Модуля 2; розпочали планування вивчення теми з предмету із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок XXІ століття.

Комментариев нет:

Отправить комментарий