Модуль 5 допоміг мені зрозуміти, що використання Інтернет-ресурсів у процесі
навчання учнів, допоможе у спільному обговоренні проміжних результатів
дослідження в ході виконання проекту, передаванні мережею інформації учням, які
теж працюють над проектом, рефлексувати по закінченню кожного з етапів роботи
над проектом.
Тепер
я критично ставлюсь до своєї створеної напередодні учительської презентації і
маю наміри внести корективи у діяльність учнів, формулювання цілей дослідження.
Опрацювавши модуль 6, я дійшла висновку, які зміни може внести використання сервісів щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
допомагати
учням, які мають питання з теми дослідження або захворіли, але бажають брати
участь у проекті;
організовувати
роботу учнів по видозміні, доповненю та видаленню контенту інших, критично та
конструктивно відповідати на ідеї однолітків на ресурсах для спільної роботи -
вікі-статтях;
Використовувати Інтернет діти можуть для того, щоб давати
відповіді на створені вчителем різноманітні тести, а також самі можуть
сворювати їх та при цьому пропонувати їх своїм одноліткам, а також учні можуть створювати свої власні блоги, різноманітні опитувальники та
виставляти їх на обговорення до Інтернету .
Комментариев нет:
Отправить комментарий