понедельник, 4 апреля 2016 г.

Модуль 3-4

Цей модуль допоміг з’ясувати, яким чином можна ефективно використовувати навчальні дослідження, ознайомилася з призначенням ключових, основних та змістових запитань проекту. 
 Я навчилася складати саме "ті" ключові питання, відповідь на які хочеться знайти. Досягнення навчальних цілей можливе лише за умови вдалого формування ключового, тематичних та змістових запитань проекту. Саме від запитань залежить чи отримають учні ґрунтовні знання з важливої ключової теми предмету.
Ще даний модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати  навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме: 
Як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички XXІ століття?

Як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу?
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту. Також я  обдумала оцінювання учнів в проекті. Навчилася планувати оцінювання, заохочувати учнів до самонавчання, відслідковувати прогрес у навчанні учнів.
Я зрозуміла, що оцінювання навчальних проектів має:
·         здійснюватися протягом всього навчального процесу; 
·         оцінювати важливі цілі проекту. 
Сучасні стратегії оцінювання результатів роботи учнів у проекті, дозволяють об’єктивно визначити, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів, що їм потрібно знати, вміти. 
Почала роботу над створенням вчительської презентації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий