понедельник, 4 апреля 2016 г.

Модуль 9-10

Ці модулі допомогли мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учні мають бути активними у власному навчанні, вони повинні самі встановлюють реальні для досягнення цілі та визначають  і знаходять доступ до джерел інформації, необхідної для досягнення цих цілей, вміти постійно відслідковувати час і ресурси для ефективного досягнення цілей, постійно переглядати свої  дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей. 

З усього, чому я навчилася на цьому курсі, найефективнішим є те, що я підвищила власний педагогічний досвід щодо використання методів проектів для удосконалення навчального процесу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий